A hibabejelentő adatlapot mindenesetben kitöltve kérjük visszaküldeni. A hibás termékért futárt küldünk és bevizsgálásra küldjük vissza a gyártónak. Pár napon belül csereterméket küldünk (ha az ügyfél addig nem tud nyomtatni, akkor hamarabb szállítjuk ki a csereterméket).
FONTOS!
■ Kizárólag általunk értékesített terméket áll módunkban cserélni!
■ A hibásnak vélt terméket saját dobozában kérjük visszaküldeni!
■ Csak azon kellékanyagokat áll módunkban garanciálisan cserélni, melyeknek a töltöttségi szintje eléri a minimum 70%-ot (30%-nál kevesebbet nyomtattak vele)!
■ Amennyiben a visszaküldött, hibásnak vélt termék reklamációja nem jogos, úgy a terméket visszajuttatjuk az ügyfél költségére!
Hibás kellélanyagokhoz mellékelendő dokumentumok
Utángyártott termékek esetében:
■ egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
■ számla másolat
A tesztoldaltól természetesen eltekintünk, ha a kellék meghibásodása lehetetlenné teszi a nyomtatást (pl. chip hiba).
Eredeti gyári termékek esetében:
■ szerviz igazolás, ami bizonyítja, hogy a nyomtatókellék hibás, és nem a nyomtató (minden márkaszerviz köteles díjmentesen kiadni)
■ egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
■ számla másolat
További termékeink garancia ideje
Nyomtatók, multifunkciós készülékek garanciája:
Átvételtől számított 72 órán belül küldheti vissza hozzánk hibásnak vélt nyomtatóját.72 órán túl a gyártói garancia lép életbe, melynek ideje minden nyomtatónál a garancia és támogatás rovatban fel van tüntetve (általában 1 év). A 3 nap letelte után hivatalos márkaszervizbe kell vinni a készüléket.
Kihez forduljon meghibásodás esetén a jótállási időn belül?
Mielőtt felkeresné a szervizt, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a megadott telefonos ügyfélszolgálattal, ahol képzett szakemberek gyorsan eldöntik, hogy az Ön által tapasztalt hiba tényleg a készülék meghibásodásából ered, esetleg orvosolható egy egyszerű, Ön által is könnyen elvégezhető művelettel vagy mindenképpen javítás szükséges.
HP | 06 (40) 200 629 | 06 (1) 382 1111 | weboldal |
Canon | 06 (1) 235 5315 | 06 (1) 237 5900 | weboldal |
Epson | 06 (1) 382 7680 | 06 (80) 014 783 | weboldal |
Samsung | 06 (80) 726 7864 | weboldal | |
Brother | 06 (1) 382 7450 | weboldal |
Számítástechnikai termékek, irodai kellékek, egyéb termékek: Minden terméknél a leírásban feltüntetett garancia idő érvényes.
A garancia alól kivételt képeznek a papíráruk (fénymásoló papír és fotópapír).
Ezekre nem vállalunk garanciát.
Maxxtoner.hu csapata