GARANCIÁLIS FELTÉTELEK


Minden általunk forgalmazott nyomtatókellékre 1 év cseregaranciát vállalunk kivéve az eredeti OKI termékeket, amelyekre 3 hónap a gyártói garancia. Bármilyen probléma esetén kérem hívjon bennünket a 06-1-210-0462 és 06-30-692-5718-as telefonos elérhetőségeinken vagy írjon levelet nekünk a reklamacio kukac Maxxtoner pont hu e-mail címünkre.

A hibabejelentés a reklamacio kukac maxxtoner pont hu e-mail címre küldött, az alábbi „Letöltés” gomb alatt, beszerzett pontosan kitöltött űrlap mellékelésével történik.


➠Letöltés: Hibabejelento_lap.PDF!


A hibabejelentő adatlapot mindenesetben kitöltve kérjük visszaküldeni. A hibás termékért futárt küldünk és bevizsgálásra küldjük vissza a gyártónak. Pár napon belül csereterméket küldünk (ha az ügyfél addig nem tud nyomtatni, akkor hamarabb szállítjuk ki a csereterméket).


FONTOS!

■ Kizárólag általunk értékesített terméket áll módunkban cserélni!
■ A hibásnak vélt terméket saját dobozában kérjük visszaküldeni!
■ Csak azon kellékanyagokat áll módunkban garanciálisan cserélni, melyeknek a töltöttségi szintje eléri a minimum 70%-ot (30%-nál kevesebbet nyomtattak vele)!
■ Amennyiben a visszaküldött, hibásnak vélt termék reklamációja nem jogos, úgy a terméket visszajuttatjuk az ügyfél költségére!
Hibás kellélanyagokhoz mellékelendő dokumentumok
Utángyártott termékek esetében:

■ egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
■ számla másolat
A tesztoldaltól természetesen eltekintünk, ha a kellék meghibásodása lehetetlenné teszi a nyomtatást (pl. chip hiba).
Eredeti gyári termékek esetében:

■ szerviz igazolás, ami bizonyítja, hogy a nyomtatókellék hibás, és nem a nyomtató (minden márkaszerviz köteles díjmentesen kiadni)
■ egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
■ számla másolat
További termékeink garancia ideje
Nyomtatók, multifunkciós készülékek garanciája:

Átvételtől számított 72 órán belül küldheti vissza hozzánk hibásnak vélt nyomtatóját.72 órán túl a gyártói garancia lép életbe, melynek ideje minden nyomtatónál a garancia és támogatás rovatban fel van tüntetve (általában 1 év). A 3 nap letelte után hivatalos márkaszervizbe kell vinni a készüléket.
Kihez forduljon meghibásodás esetén a jótállási időn belül?

Mielőtt felkeresné a szervizt, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a megadott telefonos ügyfélszolgálattal, ahol képzett szakemberek gyorsan eldöntik, hogy az Ön által tapasztalt hiba tényleg a készülék meghibásodásából ered, esetleg orvosolható egy egyszerű, Ön által is könnyen elvégezhető művelettel vagy mindenképpen javítás szükséges.

HP06 (40) 200 62906 (1) 382 1111  weboldal
Canon06 (1) 235 531506 (1) 237 5900  weboldal
Epson06 (1) 382 768006 (80) 014 783  weboldal
Samsung06 (80) 726 7864  weboldal
Brother06 (1) 382 7450  weboldal

Számítástechnikai termékek, irodai kellékek, egyéb termékek: Minden terméknél a leírásban feltüntetett garancia idő érvényes.

A garancia alól kivételt képeznek a papíráruk (fénymásoló papír és fotópapír).

Ezekre nem vállalunk garanciát.

Maxxtoner.hu csapata